Malin Ledin

NYTTIGT KAN VARA GOTT

Publicerad 2015-09-22 12:30:42 i Vardag,


Hej på er!
Jag har bestämt mig för att börja äta lite nyttigare och mer mättande mål varje dag. Jag har tänkt att i veckodagarna försöka undvika onyttigheter till största delen och på helgerna istället unna mig. Äter jag godis i flera dagar i rad gör jag det inte för att jag tycker att det är gott, utan för att det kanske finns godis hemma eller bara för ätandes skull. Igår kväll provade jag att göra en egen chiapudding! Aldrig ätit det förut och eftersom att det ska vara så nyttigt och mättande gav jag det en chans! Så till frukost blev det alltså chiapuddig med lite sirap i, ett kokt ägg med kaviar, en ostsmörgår och ett glad juice. Jag tyckte om chiapuddingen faktiskt men jag åt endast en halv portion vilket var väldigt lagom för mig! Har pluggat lite nu och ska börja göra mig iordning för att möta upp Charlie på gymmet! Vi hörs senare, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela