Malin Ledin

BRUNCH

Publicerad 2016-02-09 14:11:05 i Vardag,

 
Jag måste vara världens bästa flickvän. Daniel var trött imorse så jag lät honom sova ut (hade en liten baktanke med att han skulle missa bussen till skolan, hehe...). Sist var det jag som fick frukost på sängen så idag ville jag piffa till det för honom. Det blev scrambled eggs, avokado, nyponsoppa, smoothie, nybakade scones, te och lite till. Snacka om att det blev uppskattat och sååå gott. Nu är vi mätta och belåtna och vi tänkte sätta oss och plugga. Jag har en inlämning till imorgon och en till på fredag så det är lite att göra, puss!



Kommentarer

Postat av: Emma -Merakibeauty.se

Publicerad 2016-02-09 14:40:54

åh så gott allt ser ut :)

Postat av: Elin

Publicerad 2016-02-09 20:56:53

Men så mysigt!

Postat av: josephine Asplund

Publicerad 2016-02-15 17:44:35

Gud vad mysigt!
Lycka till med bloggen och hoppas du får en fin kväll!
Kram <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela