Malin Ledin

Tisdag och plugg

Publicerad 2016-02-16 12:56:17 i Vardag,

Sitter och försöker få ihop en uppsats om PR vilket går mindre bra. Jag pluggar ju journalistik på distans på Umeå Universitet sedan några veckor tillbaka. Det är verkligen INTE vad jag hade hoppats på, lite tråkigt. Det handlar mer om att förstå amerikanernas bild av reklam än om just journalistik som jag ville läsa. MEN, för några veckor sedan fick jag ett mail från Karlstads Univeristet där jag kommit in på en reservplats, så jag hoppade på den också vilket visade sig vara riktigt bra! Jag tycker att det är väldigt konstigt hur stor skikllnad det kan vara för samma utbildning på olika skolor??
 
Om ett tag tar jag och Daniel en promenad, det är ju så fint väder!! Måste passa på när solen är framme. 

Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela