Malin Ledin

FREDAG

Publicerad 2016-01-29 22:28:08 i Vardag,

 
Ett inlägg som jag glömt publicera från tidigare idag 
 
Jag vill börja med att tacka er alla för så många fina ord. Är tacksam över att ha så många fina människor runt omkring mig, ni är guld värda.

Jag har varit hemma hela dagen med familjen och Daniel. Vi har spelat spel ätit pizza och bara tagit det lugnt. Dannen åkte hem för några timmar sedan och nu har jag pluggat i några timmar nu på eftermiddagen men känner att jag måste låna några böcker på biblioteket innan jag kan fortsätta. Jag har skjutit på det i flera dagar nu men på söndag måste jag fixa ihop all material då jag har en uppsats som ska in på onsdag. Har i alla fall kommit en liten bit på vägen.

Ska jobba på ICA imorgon och har kvar mina gelénaglar jag gjorde innan nyår och får en tvångstanke om att jag bara måste pilla bort dem innan jag ska jobba... Usch kommer väl sluta i avbitna blödande nagelband, ingen bra ide... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela