Malin Ledin

Sälen!

Publicerad 2008-11-16 18:27:22 i Vardag,

Halloj! jag har tyvärr inte kunnat skriva i bloggen på några veckor pga. att jag har haftannat att göra. Jag har mycket med skolan nu och så..... Nu ska jag ialla fall berätta lite om hur det var i Sälen. Vi åkte vid 5 tiden och kom fram vad 11-12 tiden. Det var JÄTTE MYCKET snö och kallt! Vi gick in i stugan och packade upp våra saker och bäddade. Sedan så satt vi uppe ett tag. Jag blev trött och gick och la mig. Jag somnade fort och när jag vaknade så åkte mamma, pappa, Per och Maria och "handlade". Dom åkte först och handlade men dom var också och hämtade en nyckel i receptionen (det visste jag inte om. När dom kom tillbaka så hade jag klätt på mig och ätit frukost. Sedan så kick vi ut på en promenad och då så gick vi till en stuga. Jag förstod först inte varför vi ahde stannat men sedan förstod jag. Vi hade köpt en stuga! Jag blev jätte glad! Sedan så var vi hela dagen och nästa dag och höll på att renovera mm. Stugan som vi köpt ligger i Högfjället och det är stuga Ugglan 7D!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-11-21 15:32:45

guuud vad roligt att ni köpte en stuga!! Jag brukar hyra en stuga på Högfjället:D

Postat av: madde

Publicerad 2008-11-24 17:14:06

äntligen updaterat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela