Malin Ledin

Wday

Publicerad 2015-10-07 15:29:31 i Vardag,

 
Hej på er!! 
Har trott att det varit tisdag hela dagen men när jag kolla schemat så var det ju onsdag. Dagarna går ju för fort?? Har varit hemma hela dagen och borde ha gjort en massa plugg men blev lite för lat och sköt upp det till imorgon vilket aldrig blir bra. Snart ska jag åka till skolan för en föreläsning i två timmar. För er som inte vet det så läser jag nu en kvällskurs i Juridik på Stockholms Universitet vilket känns helt rätt för mig just nu! Till våren har jag sökt företagsekonomi, spännande. Rätt mycket plugg nu och då jag inte har skola så jobbar jag lite på Dalarö. Perfekt just nu direkt efter studenten! För mig var det faktiskt ett självklart val att börja plugga på en gång. Mamma och pappa talade vett i mig direkt när jag påbörjade mitt sista år i gymnasiet och det var verkligen ett bra val för mig. Nu måste jag kila, kram!

Kommentarer

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2015-10-07 15:40:59

Jag brukar också leva i "fel" dag.
Man blir så förvirrad av sånt haha :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela