Malin Ledin

Vid min frånvaro

Publicerad 2016-01-26 19:07:47 i Vardag,

Hej på er! 
Under de månader som gått har mitt liv bestått av skola, plugg till en tenta, nytt jobb samt att försöka masa mig till gymmet ungefär varannan vecka... Så var börjar jag? Plugget var tufft men tentan är skriven och jag väntar på resultat. Det kändes bra men kraven är höga och jag är nervös för mitt slutgiltiga betyg, vill bara lämna juridiken bakom mig nu känner jag. 
 
Sist jag skrev hade jag sökt ett nytt jobb och lämnat in mitt CV, och JAG FICK JOBBET! Så roligt verkligen. Jobbet jag sökte är på Nordiska Kompaniet och jag trivs superbra. Jobbar just nu ca 3 gågnger i veckan. Jag har även börjat plugga journalistik på Umeå Universitet på distans, det ska bli roligt att testa något nytt. Efter så många år med bloggen är det tråkigt att den bara står still så vi gör nu ännu ett försök.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela