Malin Ledin

16 Juli 2008 Förmiddag

Publicerad 2008-07-16 12:53:24 i Vardag,

Hej! Idag så fyller mamma 42 år! ^^ <33 "kul" Pappa väckte mig, vi gick och plockade blommor och sedan så gjorde vi iordning presenterna och sjöng för mamma! ( Inte så värst vackert (a) ) Av mig så fick hon en spargris "haha" och av pappa så fick hon ett "hjärt-smycke" och i hjärtat så stod det: "Jag älskar dig" Åhh,.... så gulligt! ^^ <3 Sedan så åkte mamma och pappa till jobet ochjag somnade om i soffan! Sedan när jag vaknade igen så åt jag frukost. Sedan så klädde jag på mig och borstade tänderna, satt mig vid datan en stund och gick ut och studsade, hämtade posten och städade rummet! "TRÅKIGT!" ^^ Nu ska jag baka n födelsedags tårta till mamma, för att vi ska ha gäster ikväll och ha grillfest. Men det berättar jag om imorgon! ^^ Hej då// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela