Malin Ledin

Flottsbro!

Publicerad 2009-01-31 15:01:49 i Vardag,

Hej, igen! Igår så hade vi idrottsdag med skolan och jag valde såklart Flottsbro! Det var en jätterolig dag,
och som tur var så hade vi tur med värdet.
I förregår så tog jag några bilder med min kamera som jag fick i julklapp.
En Canon digital IXUS 8015, och vissa bilder blev jag ganska nöja med. Se nedan:

                        
Den här blev jag mest          Den här blev bra men jag            Den här blev också bra
nöjd med!                                är inte helt nöjd med den.           men tyvärr så blev den
                                                                                                            väldigt ljus men det ska
                                                                                                            jag fixa till.
 

Kommentarer

Postat av: Ledinskam

Publicerad 2009-01-31 16:15:17

Oj vilka snygga bilder. Du är bäst in täst!

Postat av: Ami

Publicerad 2009-01-31 22:08:36

verkligen fina, testa lira lite med ljuset dock.

Postat av: madde

Publicerad 2009-02-02 21:33:51

fett fina :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela