Malin Ledin

Sportlov...

Publicerad 2010-02-28 20:56:31 i Livet i bilder,

Hejsan! Jag skrev ju igår att jag skulle lägga upp bilder på vad jag fått i födelsedagspresent, så här kommer bilderna: :)

Från Vänster

Boken "Toys For Girls"                                                                                                                              
Presentkort på Kicks
Boken "Liv & Lovisa"
Hjärt örhängen (på Liv & Lovisa boken)
En make up kurs på "Make Up Store"
"Humanity" armband, rosa
Filmen "MICHAEL JACKSON THIS IS IT"
ÄttiksGurka (I ♥ IT) ^^
Pengar
Neccesär



Tunika från Gina Tricot
Sött halsband :)



Gulligt hjärt-halsband



"Humanity" armbandet i närbild

Det var nog allt, hoppas att jag inte glömt något! :)

Malin.






Kommentarer

Postat av: saffran

Publicerad 2010-02-28 21:29:28

du ska få present så fort som möjligt!!! ;)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-28 22:01:36

Det behövs inte! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela