Malin Ledin

Mycket bad den här veckan

Publicerad 2010-07-31 16:16:40 i Sommarlov -10, 11, 13, 14,

Den här veckan har det blivit väldans massa bad eftersom vi har egen pool utanför huset vi bor i. Vi är tre familjer som bor i ett stort hus med 19 bäddar. Bilder kan jag ladda upp senare.

Nu på dan så har vi varit i Visby en stund. Vi tänkte lägga oss på stranden nu, Tofta Strand, men det blåser alldeles för mycket, så det blev poolen istället. Ikväll blir vi hemma tror jag, och imorron åker vi hem med 19.00 färjan och kommer hem ganska sent då alltså. Så imorn blir det kanske minigolf eller liknande innan vi åker hem.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela