Malin Ledin

Onsdagen den 29/2-2012

Publicerad 2012-02-29 21:19:17 i Vardag,

Skön dag idag! Jag vaknade 09.20, gick upp och duschade, sminkade mig och sedan väckte jag älsklingen min vid 10.30, skitsnabbt för att vara mig! Jag önskar att skolan kunde börja typ vid 12.00 så man fick sovmorgon och lång tid på sig att göra sig iordning varje morgon... men det är ju bara önsketänkande... Jaja, efter jag väckt honom plattade jag håret, han duchade och fixade sig. Egentligen behöver han ju inte det eftfersom han redan är så pass snygg!
När båda var klara så drog vi och köpte sushi åt oss två och min mamma, som vi alltså lunchade med, mysigt!! :) Efter det mötte vi upp söta Oskar Nilsson och gick runt i lite affärer och så (BR bland annat, hihi!), sedan gick vi och såg Mästerkatten på bio. Sevärd film! Dog nästan för att den var såååå gullig. När bion var slut drog jag och Älskling till hans mormor och åt middag där. Hon är senil och bara såååå söt! :) När vi kom hem igen så städade vi hans rum (han blev tvingad av mig) och han packade inför hans resa till Orsa imorgon... Jag kommmer sakna honom sååå mycket! Vissa i hans släkt skall åka Vasaloppet, och han kommer inte hem förrns på söndag!!! Nu ligger jag i alla fall och läser bloggar, och fixar lite i min egen medans Älskling spelag BF3 eller något, haha! Puss sweethearts!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-29 23:40:12

Har du anmält dig till the X-factor eller vad de heter?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela