Malin Ledin

MÖTEN

Publicerad 2015-08-26 14:28:23 i Vardag,


Hej! Idag har jag faktiskt hunnit med en del! Sov dåligt inatt och somnade väldigt sent men tog mig ändå upp imorse för att åka in till stan och ha möte med Spotlife. Efter detta blev det en mysig lunch med mamma. Kina-buffé farligt haha... Sjukt gott. Sedan tog jag mig tillbaka till Danderyd där vi nu är hos Daniels mamma. Efter att vi lämnat ifrån oss lägenheten så bor vi på två ställen i Danderyd och även hemma på Dalarö. Jag bor i stort sätt i min väska då vi åker emellan så mycket men nu när vi båda pluggar känner vi ändå att detta är den bästa lösningen. Nästa år kanske vi börjar kolla lite lägenheter men nu är vi nöjda som det är just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela