Malin Ledin

Mitt i veckan

Publicerad 2015-03-04 11:47:03 i Vardag,


Hej finingar!
Idag är jag på bra humör! Förmiddagen spenderar jag på Spotlife och sedan ska jag åka ut till Dalarö för att jobba. Jag har fått jobb på ICA och nu lär jag mig mest kassan. Bra pengar med handelsavtal, me like. Någon var sjuk så jag erbjöd mig att hoppa in! Nu på Spotlife så kommer jag inte längre bara jobba med ´nöje och bloggvärld, jag kommer numera hjälpa till lite på modefronten med moderedaktören. Ska bli riktigt kul! Kul med lite variation och förändringar.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela