Malin Ledin

Drömmer om en resa

Publicerad 2015-10-08 16:01:00 i Vardag,


Mallorca i somras 

Hej på er!
Idag är det tråkigt väder i Stockholm och även en riktig plugg-dag för mig. Har pluggat några timmar nu och ikväll ska jag på en föreläsning. Kommer förmodligen behöva plugga lite imorgon också. Helgen kommer spenderas i Sälen i fjällstugan vilket ska bli otroligt skönt. Vi ska bara ta det lugnt, äta god mat och spa:a! Har många timmar i bilen att fördriva imorgon så plugget kommer förhoppningsvis stå i fokus. 

Jätteskönt att komma bort i några dagar men jag klarar verkligen inte av kylan i Stockholm. Den är annorlunda mot i fjällen faktiskt och jag vill tillbaka till soliga sommardagarna. Var ju i Barcelona för bara ca tre veckor sedan och solade, badade och shoppade, men jag får aldrig nog. Imorse pratade jag och Daniel om Thailand lite spontant. Har länge velat ta med honom dit, och jag tror faktiskt att det kommer bli vår första långresa i framtiden, för gud vad jag tycker om det landet...
 
 

Kommentarer

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2015-10-08 16:11:08

Hoppas att ni kommer iväg på en ny resa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela