Malin Ledin

10 dubblat mina besökare?!

Publicerad 2016-02-08 16:28:42 i Vardag,

Hej allesammans!!

(Detta är ett inlägg som skulle ha publicerats vid 12.00 idag, men hemsidan slutade fungera.)

Loggade nu in på bloggen efter några dagars upphåll och ser att jag typ tiobubblat mina läsare? HUR kommer det sig? Undrar om jag varit med på förstasidan eller något hos blogg.se. Kan inte hitta någonting men ska undersöka saker närmre. Sååå roligt i alla fall, välkomna alla nya läsare! 

Önskar att jag kunde säga att jag åt frukost för fyra timmar sedan, men icke. Har inte sovit till nu men jag tog mig en sovmorgon till 10.00. Har fixat lite hemma så detta blir väl en mini-brunch för min del. Jag ville göra en god smoothie men vi hade varken mjölk eller yoghurt hemma så jag mixade bara blåbär, hallon och apelsinjuice vilket blev riktigt gott faktiskt! En avokado och sparrissoppa till detta. Har ni smakat den från Kelda? Om inte, gör det för den är så god!!

Nu ska jag fortsätta kolla igenom vloggar som jag missat och sedan är det dags att sätta igång med pluggen, buuu...

Kommentarer

Postat av: josephine Asplund

Publicerad 2016-02-08 17:01:34

Kul! :)
Lycka till med din fina blogg och hoppas du får en trevlig kväll.
Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela