Malin Ledin

20 år!!

Publicerad 2016-02-25 21:37:00 i Livet i bilder, Vardag,


Finaste pappa och mamma

Åh vilken underbar födelsedag jag hade igår. Helt perfekt dag! Blev väckt på morgonen av världens bästa familj med frukost på sängen och fick sååå fina presenter, bland annat armbandet på bilden. Jag och Daniel åt senare en supergod lunch. Sushi och tikka masala, mums! 

Efter lunchen gjorde vi oss iordning och åkte in till stan. Gick runt och strosade i butiker i några timmar och sedan åkte vi med mamma och pappa till STHLM Tapas i Vasastan. Vi har varit på den i Hammarby Sjöstad och vi alla tyckte att det faktiskt var mysigare där. Alldeles för stojigt i Vasastan och trångt tyvärr. Maten var dock såååå god. Ni som inte varit där måste ta er dit, riktigt god mat! Efter vi ätit åkte vi hem till Dalarö och myste hela kvällen, en riktigt mysig dag. Förstå 20 år?? Tiden bara flyger iväg. Är så tacksam och glad för all uppvaktning och gratulationer, tack!!

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2016-02-25 23:27:58

Grattis i efterskott :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela