Malin Ledin

Min Louis Vuitton

Publicerad 2016-02-22 20:47:00 i Vardag,

Tänkte visa er min fina Louis Vuitton. Det är en Speedy 30, vilken är den vanligaste och mellersta storleken. Tycker att denna storleken är den perfekta att ha till vardags. En mindre (Speedy 25) hade absolut varit för liten. Jag har dragit sönder dragkedjan och ska lämna in den så fort jag kommer förbi butiken men eftersom de endast gör ljust läder så kommer den bli beige medan resten av lädret är mörkbrunt. Tror ni att man kan olja in lädret efter den är reparerad så att det blir mörkare? Måste kolla upp det där! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2016-02-22 21:15:51

Ingen aning om den blir mörkare, men den var snygg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela