Malin Ledin

När man sover dåligt

Publicerad 2016-02-17 12:55:27 i Vardag,

Bild från gårdagens mysiga prommenad. Vi gick i 10 minuter, åkte och köpte god lunch och sedan hem igen. Myspys!

Rutiner, jag behöver RUTINER. Jag och Daniel har fått oss en dålig vana. Vi går och lägger oss alldeles för sent och sover alldeles för länge. Känns som att jag inte haft några riktiga rutiner sedan jag slutade gymnasiet. Jag som alltid planerar allting i minsta detalj, vet nu inte ens vad jag ska göra nästkommande dag. Skönt kanske ni tänker, men utan rutiner sover jag dåligt och det blir oftast stressigt när jag exempelvis hoppar in på jobb i sista minuten. Inatt sov vi dessutom i en 90-säng. Två personer i en så liten säng är mindre skönt. I alla fall för Daniel när jag tar upp all plats hehe... 

Nästa vecka ska jag försöka bättra mig. Jag ska ta tag i dagarna, försöka planera in jobb redan nu och inte sova för länge. Det blir mitt mål!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela