Malin Ledin

Skolan börjar........

Publicerad 2008-09-02 21:15:50 i Vardag,

Idag så började skolan........... det var kul men asså,.... man vet ju hur tråkigt det kommer att bli sen när man har gått typ i några veckor! Aja! Nu är det kul iallafall vi har fått 1 ny lärare. Erik, vi kommer att ha honom i träslöjd och i so. Men annars så har vi Marita, som vanligt! ^^ Och nästa vecka så börjar handbollen!!! ( Jippie!!! ^^ ) Vi kommer att spela på måndagar och Tisdagar och varannan lördag så e det match. ^^ Hej då! Hoppas att ni har det bra ses // Myran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela