Malin Ledin

Längesedan!

Publicerad 2012-05-30 10:00:48 i Vardag,

Hej nu är jag tillbaka med bloggningen igen! Varit i Hallsberg, det är sista skolveckan innan betygen sätts, jag behöver träna, plugga järnet, det är sångprov och jag är väldigt stressad också! Måste dessutom tänka på familjen kompisarna och pojkvännen min!
Gårdagen var supernice! Först skola, sen kör och så jobbade jag över lite. Åkte till min finis! Vi var med hans kompisar vid en sjö, dem badade och vi grillade. Sedan så åkte vi hem på hans moppe, haha han har äntligen lyckats med sitt moppeprov den sötnosen, så har tar moppen även om han bara ska några meter typ, haha! Efter det så åkte vi hem i alla fall, jag duschade, pluggade lite och sedan somnade vi rätt fort. Imorse ringde klockan 04.15 så det var bara att snooza för att sedan kliva upp någon halvtimme senare. Min älskling fick sova vidare, och jag drog till skolan. Köpte en wrap till frukost, och nu har jag haft första lektionen. Jag är superglad (men stressad) och dagen verkar gå fort! Snart är det sommarlov, taggaaaa! Puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela