Malin Ledin

Cozy Friday!

Publicerad 2012-09-28 15:23:14 i Vardag,

Ååh, så skönt med fredag måste jag få säga! Slutade strax innan 14.00, och nu sitter jag på Espresso House vid Stureplan och fikar, samt lite plugg på det. Skriver en uppsats om "kvinnors rättighter i historien". Riktigt intressant och nu har  jag skrivit över 10.000 tecken, och man skulle skriva minst 5000 haha, man lär sig verkligen mycket, och jag vill inte sluta skriva, haha. Den skall vara inne senast söndag, så får väl ta och rappa på lite, eller vad man nu säger. Sitter nog kvar här ett litet tag till, sedan så åker jag nog hem med mamma och pappa. Ikväll skall familjen grilla massa gott, mysa och kanske se en film, hur mysigt låter inte det?! BÄST!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela