Malin Ledin

Gos eftermiddag

Publicerad 2013-04-29 00:17:43 i Vardag,

Gick upp sent idag sedan så åkte jag och min familj till min morbror där vi firade min kusin Victor som fyllde år. Han bor nu i Australien så vi firade via Skype hehe. Linn kom hit senare på eftermiddagen och vi såg på en film lite halvt och sedan åt hon här. Fläskfilé med klyftpotatis mumma! Vi tog sedan en promenad i 1 timma och när jag kom hem blev det dusch och äta lite. Nu är jag jättetrött och det är dags att sova. Imorgon är jag ju som vanligt ledig och då blir det gymmet och lite fix och trix! Sov gott!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela