Malin Ledin

Friday night

Publicerad 2013-12-20 22:39:28 i Vardag,

Älskade fredag! Den bästa på väldigt länge... I skolan fikade vi mest och lekte lekar (haha man blir ju fett insatt och tävlingsinriktad så fort man ska leka lekar/spel som när man var liten). Efter skolan åkte jag och köpte ett par byxor åt mamma som hon hängt undan och sedan blev det 45 minuters gym! Ni förstår inte hur skönt det är att komma tillbaka efter mitt lilla upphåll. Min kondis är ju inte den bästa som ni säkert förstår men det är bara att börja om från 0 igen och köra på! Åkte sedan hem och lite senare kom mormor och morfar hit. Mamma hade lagat jättegod mat och vi satt bra länge och pratade och åt gott. Vi har nu legat i soffan och tittat på Svenska Hjältargalan och ätit glass. Är proppmätt, men ändå tog jag fram lite godis till mig själv. Nu: sängen, godis & OC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela