Malin Ledin

Måndag igen!

Publicerad 2013-01-28 10:23:32 i Vardag,

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg för nu är det dags för skola/jobb igen! Känns lite skönt ändå, får längta lite till helg igen. Har lite planer denna vecka då jag ska träffa upp mina fina giirls på Onsdag för en fika på stan och sedan så ska vi fixa buss/tåg biljetter inför påsk då vi ska åka upp till Sälen i en hel vecka och ha det bäst! Så vi ska alltså planera lite och så. Sedan så blir det träning 3-4 gånger vilket jag ska hålla, fett taggad men kan inte träna ännu eftersom att jag har världens träningsvärk från i Lördags haha, men då vet jag att jag har köttatttt!!! Nu har jag matematik så jag får skriva mer senare, puuuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela