Malin Ledin

Söderbo

Publicerad 2014-08-31 18:53:54 i Vardag,



Hej finingar! Ni kanske undrar vad som händer i mitt liv, för här på bloggen händer det inte mycket alls. Skolan har dragit igång, jag har fått ett riktigt bra schema. Träningen är på rutin igen, såååå skönt det var att komma över den tröskeln, för jag har kämpat med att komma igång länge nu. Vad som också hänt i mitt liv, är att jag numera bor på Söder i några månader framöver! Trivs såå bra hittills, ni anar inte. 

Var på Dalarö i helgen och jobbade, men kom hit för någon timma sedan. Har duschat, städat lite och packat upp en del. Nu myser jag i sängen och tittar på tv, snart kommer Daniel och då ska vi laga middag och ha en riktig myskväll. Ha en superbra kväll, kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela