Malin Ledin

Sjuk

Publicerad 2014-12-04 22:06:14 i Vardag,

 
Hej godingar!
Min vardag är rätt så fullspäckad med törtthet, skola, en massa plugg, inlämningar hela dagarna och dessutom en förkylning nu. Äntligen helg säger jag bara, trots en massa plugg och jobb. Men jag känner ändå att helgen innebär längre sömn och avslappning för mig. Konstigt hur det kan bli såhär stressigt i varje slut av alla terminer. Lär sig inte lärarna att vi får tusen uppgifter i varje ämne under denna period av läsåret? Jaja, bara att bita i det sura äpplet och plugga på. Hur jobbigt det än är så kommer det vara värt det i slutändan. Dags för kvällsfika och en paus i allt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela