Malin Ledin

WKND

Publicerad 2014-12-09 21:04:30 i Livet i bilder, Vardag,






Min helg var helt underbar! Började redan i fredags då jag och mamma sågs tidigt på morgonen, 07.30! Hon mötte upp mig i lägenheten och sedan åkte vi till Åhléns för shopping i två timmar. Så mysigt att vara uppe tidigt och få kvalitétstid med mamsen. Efter riktigt bra shopping gick vi ner till vårt favoritfik Vetekatten som ligger på Kungsgatan. En lång och lyxig frukost där innan vi gick vidare. Några timmar till i city innan vi gick till Gamla stan för lunch på Vapiano, och sedan julmarknad. Kalla och ont i fötterna var vi efter den långa dagen, men gud så mysigt vi hade det.

Lördagen spenderades på jobbet och därefter åt jag och Linn middag på K25, Vigårdaburgarna är ju rena drömmen. Senare kom även Anna och vi hade en myskväll i lägenheten. 
Söndagen blev en riktig segdag då både jag och Daniel behövde plugga. Mycket stressigt nu innan vi går på jullov! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela