Malin Ledin

Ledig måndag

Publicerad 2014-03-31 12:34:55 i Vardag,

//svar på tal: fått en del frågor om vad låten heter som jag har på mina senaste videobloggar. Låten heter Summer av Calvin Harris och det är den enda låten som finns nedladdad på min mobil därav att den varit med några gånger.//

Hej på er! Idag är jag ledig från skolan då vi får jobba hemifrån om vi vill. Såklart stannade jag hemma och jag fick sova ut lite vilket var väldigt skönt. År frulle för ett tag sedan och har tittat på de två senaste avsnitten av Top Model som jag missat och nu ska jag sätta mig och ta tag i pluggandet. Har en artikel som ska skrivas och vara inlämnad idag så det är väl bara att sätta igång! När jag är klar drar jag till gymmet vilket ska bli skitkul, taggad på att få röra på mig lite idag! pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela