Malin Ledin

Ny vecka nya mål!

Publicerad 2014-11-03 23:06:26 i Vardag,



Godkväll alla som fortfarande är vakna!
Dagen har varit ganska bra faktiskt! Efter en lite seg skoldag så åkte jag hem, fixade lite, och sedan åkte jag till Stureplan och träffade Fanny. Standardfiket plus en hel del plugg resulterade till att jag fick en del gjort och även massa snack på tre timmar. Älskar den tjejen. Alltid mycket att prata om!

Nu är det en ny vecka och jag har ett rätt så fullspäckat schema. Inlämning i psykologi imorgon, ska även hem till Daniels mormor då hon fyller år. På onsdag ska jag försöka träna på morgonen och även plugga hela kvällen, slutar dessutom sent... På torsdag är det prov i samhällskunskap, läkarbesök och sedan jobb 17-00.30. Fredagen hoppas jag får spendera med Danneman, för i helgen ska jag försöka hinna åka ut till Dalarö samt jobba båda dagarna. Bara att sätta igång! Är trött men väntar på att Daniel ska komma hem och krypa ner i sängen med mig. Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela