Malin Ledin

Jobb-dag

Publicerad 2014-10-25 14:44:33 i Vardag,



Hej godingar!
Har precis fått i mig lite lunch efter att ha legat inne i sängen heeela dagen. Daniel är på jobbet sedan tidigt imorse och då orkade jag inte röra mig ur fläcken efter det. Nu är det dags för mig att ta mig till jobbet. För två veckor sedan fick jag jobb på 7Eleven så där jobbar jag nu. Bra lön och lite småtider här och där. Idag är det bara två timmar jag ska jobba så det går snabbt och sedan ska jag hem för att äta och mysa med Daniel. Ha en superbra fortsatt lördag!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2014-11-01 10:26:42

Åhh alltså du och Daniel är så himla söta ihop!! Kan du inte berätta lite mer om honom, hur träffades ni? Hur gammal är han? Vad pluggar han? Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela