Malin Ledin

På banan igen

Publicerad 2014-10-20 22:43:12 i Vardag,



Ja! Nu känner jag att jag kanske kommer hitta tillbaka till rutiner gällande både skolan träningen och även rycka upp mig och bli lite gladare. Det är måndag. Ny vecka, nya tag! Har varit väldigt skoltrött och nere den senaste tiden. Beror nog på det tråkiga gråa vädret och även skolpress. Nu ska jag tillbaka till mitt vanliga jag. Dags att li glad och kämpa på. Det jag ser fram emot nu är ett efterlängtat lov..... OCH LONDON!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela