Malin Ledin

Älskade örhängen

Publicerad 2014-09-08 17:06:50 i Nytt in, Skönhet, Vardag,

 
 
Åh dessa örhängen! Tittat på de i nästan ett år nu men har inte riktigt kommit till att köpa de förrens i torsdags. Vekrligen ett köp jag är otroligt nöjd med. Dessa är lite mindre än de som de flesta har just nu, och de passade mig perfekt då jag inte brukar använda örhängen alltför ofta. Passar dessutom till min guldiga MBMJ klocka! Finns på NK. Har presentkort på Make up store som jag inte heller använt mig av förrens nu. En rouge i väldigt fin lite skimrig färg. Super nu till hösten att få lite skimmer på kinderna!

Kommentarer

Postat av: Solin Salar

Publicerad 2014-09-08 19:27:54

Älskar MJ örhängen, riktigt snygga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela