Malin Ledin

Gladare dagar

Publicerad 2014-09-20 11:27:22 i Vardag,


Lördag. Idag ska jag ta till vara på dagen. Ska byta om och sedan åka och fixa en nagel som lacket lossnat på. Efter det ska jag åka och möta mami och papsi för att titta på nytt golv till köket där vi fått någon slags vattenskada. Sedan ska vi förhoppningsvis äta någon lunch och sedan hämta upp Daniel. Ikväll ska vi äta kräftor på Dalarö, muuuums. Imorgon blir det några timmars jobb för min del, därför vi lämnar stan ikväll. Ha en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela