Malin Ledin

Fullkomligt dött

Publicerad 2015-04-29 14:15:14 i Vardag,

Herregud vad det var öde på bloggen. Det var inte igår jag kikade in här. Just nu sitter jag på Spotlife och jobbar samtidigt som mina skolarbeten ligger tungt över mina axlar. Det är mycket att göra nu och lite tid. Väldigt lite tid faktiskt. Trots detta känns det som att ingenting någonsin blir klart. 

Vid 17- ska jag till gymmet som bara ligger några hundra meter från kontoret och gymma med Charlie. Jag behöver det nu. Sedan blir det att åka hem och förbereda kläder inför morgondagens mösspåtagning på Josefina. Hoppas vi kan få ett bord i tid imorgon förmiddag. Verkar som att hela Stockholms studenter ska dit. Jag är taggad, men samtidigt lite rädd! Studenten? Jag? Pfft... det är ju flera år kvar...?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela