Malin Ledin

Plugg i lunchruschen

Publicerad 2015-02-05 12:58:38 i Vardag,



Hej vänner!
Tredje året i gymnasiet är inte roligt, och jag menar det verkligen. Det är inte roligt för fem öre. Det är inte så värst mycket mer plugg än andra året, men lärarna kräver väldigt mycket av oss. Mer än vad de borde i min mening. Har suttit på Spotlife och jobbat på artiklar på förmiddagen och nu sitter jag på Espresso House, mitt i en lunchrusch och pluggar. Kanske inte den bästa tajmingen, men det börjar lätta. Vill få mycket gjort idag så att jag kan slappna av ikväll. Behöver det. Studenten börjar närma sig och jag vill bara spola fram till Juni nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela