Malin Ledin

Torsdag

Publicerad 2015-02-12 12:32:57 i Vardag,

 
 
Hej finingar!
såhär såg jag ut igår med polotröja köpt i London. Började jobba på Spotlife vid 10.00 och har suttit sedan dess. Har lunch nu men har jobbat istället för att kunna gå tidigare. Känner mig ganska nöjd för dagen så ska bara vänta in Daniel för en avstämning. Jag tror jag glömt säga det, men för några veckor sedan blev ju i princip alla mina kort snodda men en vecka senare så fick jag tillbaka vissa av de. Tror att någon varit i min ficka och tagit korten, sedan slängt de som inte var intressanta på bussen och så har någon annan vänlig själ hittat de och lämnat in till SL. Blev väldigt glad då jag slipper skaffa ett nytt ID, men ett nytt bankkort behöver jag (har varit  utan nu i tre veckor!!) och igår var mamma och hämtade upp det nya. SKÖNT, så jag ska hämta det hos henne innan jag åker hem. Hoppas ni får en fin dag! Kramar

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-12 20:34:59

Bli singel så vi kan dejta ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela