Malin Ledin

Livet halkar efter

Publicerad 2015-01-27 11:16:39 i Vardag,

 
Ojdå, jag trodde att jag missat bloggen i en, max två dagar men så är inte fallet. Bloggen har uteblivit i destofler dagar än så. De senaste dagarna har jag känt mig både pressad och stressad. Det är som så att i fredags blev jag av med alla mina viktiga kort. Bank-, buss-, matkort plus mitt leg.  (Kom precis på att jag glömde mitt minneskort till kameran hemma någonstans? Blackout kommer inte ihåg var jag la det?) Mitt leg skaffade jag i somras, och har alltså inte haft någon innan dess, tills jag ÄNTLIGEN tog tag i det för några månader sedan, och nu är det alltså borta igen. Jag misstänker att någon stoppat ner handen i min jackficka och knyckt de, vem gör ens så? Det är väldigt vanligt och jag hoppas att jag lär mig något av detta. Jag måste alltså ta tag i att efterlysa, spärra (redan  gjort) samt få nya kort. En polisanmälan ligger inne men mer än så kan jag inte göra i nuläget. Usch. Utöver detta är jag väldigt stressad när det gäller skola, praktik och att få tid med kompisar, familj och pojkvän. Igårkväll kändes det som att allting bara brast och jag kunde inte sluta gråta när jag gått till sängs. Sov inte jättebra men imorse kände jag bara nej nu får du rycka upp dig och ta tag i dagen! Sagt och gjort. Jag måste lära mig att prioritera och hantera min stress. Ha en bra dag hjärtan, och ta hand om era nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela