Malin Ledin

Nervös

Publicerad 2015-01-13 10:47:04 i Vardag,



Hej älskade ni!
Igår efter skolan kom mamma och pappa över med sushi till lägenheten så vi hade ett riktigt måndagsmys. Lite jobbigt att inte se dem varje dag, men jag tror att både jag och dem vänjer sig. Man kan inte bo hemma hela livet, och detta blir som en prövotid för mig! 

Nu sitter jag på bussen in mot stan. Idag börjar en ny utmaning som kommer bli väldigt spännande. Ni får senare idag reda på vad det är jag ska göra under några veckor framöver. Är nervös men det ska bli kul, riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela