Malin Ledin

Nyttigare snacks

Publicerad 2015-01-08 23:40:53 i Vardag,



 
 
Hej fina. Har haft en fullspäckad dag sedan tidigt imorse, ursäkta för att jag inte hunnit ge er en update. Är verkligen helt slut i kroppen och har restless legs, känns ungefär som växtvärk fast ännu värre. Inte så skönt. Först ett möte i skolan inför mitt kommande uppdrag som jag inte berättat för er än... Spännande! Därefter var det jobb från 12-17. Till middag blev det fläskytterfilé med sötpotatis, mums. Vi brukar vilja ta ett kvällsmål innan vi går och lägger oss, och idag gjorde jag morötter med gurka plus dip av turkisk yoghurt. Inte så onyttigt och supergott. Jag sa precis till Danne att jag tycker att det är godare än chips, eftersom att man inte känner sig så "äcklig" efteråt om ni förstår vad jag menar. Chips mellan tänkerna och flottiga fingrar haha... Nu tittar vi (jag) på Harry Potter samtidigt som Daniel maniskt håller på med en klädnopprare som tydligen är jättebra, haha... Puss
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2015-01-12 01:04:54

så fina <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela