Malin Ledin

Snart klar för dagen

Publicerad 2015-01-22 13:27:05 i Nytt in, Vardag,



Hej hjärtan! 
Vad dagen gått fort idag, har den inte? Jag tänkte gå vid 14 från kontoret för att plugga och fika med Fanny. Saknar henne då vi inte setts på ganska så länge och vi har massvis att prata om. Jag har förövrigt glömt att visa upp min fiiiina klocka från Michael Kors som jag fick av Daniel för några veckor sedan. Jag har så svårt att ta emot saker från andra men blev såklart såå glad. En spontanpresent var det men hur fint var inte det?! Älskade Daniel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela