Malin Ledin

Snart klar

Publicerad 2015-01-07 16:13:15 i Vardag,



Min fina kille kom med Toffifee till mig när jag sitter och pluggar, han är så snäll. Jag känner att jag kommer bli klar idag. Min lärare svarar inte på mina mail då jag vill ha respons, så jag får lämna in den ändå. Vill verkligen få bra betyg på denna då det är helt avgörande för mitt slutbetyg. 

Mindre snack om skolan nu, känner att det har blivit för mycket och det är varken kul för mig att skriva om eller för er att läsa. Ikväll sover vi här hos Daniels mamma igen. Det är så mysigt här, men imorgon efter jobbet så blir det tillbaka till lägenheten igen. Förhoppningsvis kommer jag ta mig till gymmet imorgonkväll då Daniel behöver sitta och plugga och jag inte har så mycket annat att göra. Jag vet att ni tyckte om tiden då jag bloggade mycket om min träning, och det kommer, jag lovar. Nu tar jag tag i träningen igen. Behöver det, främst för min sömn. Dags att fortsätta med slutspörten på skolarbetet. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela