Malin Ledin

Studenten?

Publicerad 2015-01-07 11:06:31 i Vardag,


Godmorgon hjärtan. Loggade in på skolans hemsida precis då jag tänkt sätta igång med plugget och där står det "8/1 TERMINSTART". Vadå terminstart? Jo, som i att VÅRTERMINEN BÖRJAR. Detta betyder att detta var mitt sista jullov om jag inte börjar plugga på en gång igen. Det betyder att det inte är långt till STUDENTEN. Hur sjukt är inte detta? Förlåt, men under min uppväxt har jag varit på några mottagningar hos människor som jag växt upp med, som alltid varit så mycket äldre än mig. Nu är det min tur. Sorgligt nog har jag inga som helst förväntningar på denna dag. Kanske är det positivt så att jag blir överraskad av hur kul det faktiskt var i efterhand. Men just nu känner jag inte alls att jag längtar till dagen. Okej, det är flera månader kvar men nu börjar tiden ticka ner... Endast en liten skrutt-termin kvar. Jag som precis började gymnasiet? Nej jag blir helt förvirrad av att tiden går såååå snabbt. Dags att plugga, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela