Malin Ledin

Senaste dagarna

Publicerad 2016-02-15 12:37:00 i Livet i bilder, Vardag,

Förbered er på sjkut dåliga mobilbilder... Tråkigt när man inte får med sig kameran i vardagen. jag ska bli bättre.
 
 
Detta är vad som hänt de senaste dagarna. Jag har fått tag i en biljett till BEYONCÉ wow. Kommer bli såå kul. Ser verkligen fram emot det med bästa Anna! Jag har ätit fler semlor än jag borde gjort. Jag har tränat mindre än vad jag borde. Kanske att jag skulle ta mig till gymmet ikväll? Det är på tiden. Jag har träffat Fanny efter att vi inte setts på månader, mysigt! Jag sålde även min Håkanbiljett till lördagens konsert, den är alltså inte längre tillgänglig. Jag hittade ett recept i en tidning på jobbet, Måste prova det och visa er om det blev bra! Fick otroligt fina rosor av Daniel i lördags. Vi sa att vi skulle skippa allt gällande alla hjärtans dag men rosor fick jag, gulligt! Eftersom jag bor i en suhiälskande familj blev det en riktig laddning sushi hemma för tre i fredags, mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela