Malin Ledin

Vårt nya badrum

Publicerad 2016-02-22 18:23:16 i Vardag,


Herregud vad vi väntat på detta badrum. Mamma och pappa började bygga ut huset 2002 och allting har varit klart i många år. Allt förutom detta badrum. Åh så fint det blev och vi har dessutom en inbyggd högtalare i spegeln vilket är riktigt skönt att man kan sätta på bra musik medan man duschar! Hela familjen är glada över att ÄNTLIGEN ha två badrum då vi levt med endast ett i över 20 år... Förstå stressen när man ska bort på middag eller liknande och alla tre behöver duscha och vara inne i badrummet samtidigt!! Allt blev verkligen superfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Ledin

Till dig, som nyligen hittat hit så heter jag Malin, är 20 år och bor i Stockholm. I min blogg får du läsa om mig. Mina tankar, mina åsiker och mitt liv. Jag hoppas att du stannar. Kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela